wtorek, 9 sierpnia 2016

Były sobie "KURKI TRZY " czyli jak ewoluuje praca kiedyś na zamówienie

kurki trzy - bo trzy osoby w rodzinie. Wtedy bardzo mi się praca udała.Kołderka była podziwiana;). Kilka razy wykorzystałam tamten motyw i stworzyłam pościel do łóżeczka i kilka kołderek. Tym razem pomyślałam że wypróbuję jak szyje się quilty "dziubek w dziubek" Dziewczynka podobna acz kurek PIĘĆ:).I bordiura i serducha i pikowanie i baranki i dmuchawce,latawce ,wiatr....;))). Bardzo mi się podoba materiał lewej strony.Myślę że świetnie się konweniuje z motywami z przodu;). tadaaaaammmmm:



A to lewa strona:



Trudno mi się szyło serducha.Bardzo żmudnie,bo starałam się zrobić to dokładnie,czego tak naprawdę nie lubię.
Jednak praca przez to prezentuje się ładnie i dużo się tu dzieje i jest taka...letnia;))))
I znów konkurs. Ten sam,bo kolory letnie jak najbardziej.RÓŻ i ZÓŁTY i odcienie,ha!


Hello SUNSHIN 2016

4 komentarze:

  1. Bardzo ładna praca no i świetnie komponuje się z lewą stroną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. udało mi się kupić niezłą,francuską bawełnę dziecięcą.
      Po przecenie była;)
      Ale sięwkurzyłam ,bo kupilam tylko trzy metry jak poszłam po rozum do głowy juzjej nie było...

      Usuń
  2. Piękna praca, Matyldo. Idealna do dziecięcego pokoiku. Dziękuję za udział w zabawie i życzę powodzenia !!!
    Gosia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha,pojechała w Polskę;)
      Tam też się bardzo spodobała;)

      Usuń