piątek, 17 marca 2017

Narzuta,okrycie,kocyk z różą wiatrów gotowa.

Szybko,szybko by zdążyć. Znajoma ciut po świecie jeździ sobie, to róża w sam raz.A do tego kompletuje muszelki dość specyficzne więc i ich motyw na pracy obecny. Materiał uważam że jest świetny! I takie fajne kolory:)



A z tyłu jest taka:


Uszyłam top,zrobiłam prawidłową kanapkę,pospinałam na żywioł szpilkami i agrafkami i do dzieła.Pikowałam więcej tylko na białym,na kolorze przeleciałam po liniach prostych - mało czasu a i materiał ozdobny to po co więcej ?



Ze względu na bogatość wzoru materiału i motyw róży od przodu lamówka wyciszyła od tyłku wzmocniła przekaz.No zaszalałam z dwustronną.



A tu motyw myszelki;)))


I ...i .... odkryłam moją cudowną stopkę z górnym transportem.Dlaczego po tylu latach??!?!? A!A!A!

5 komentarzy: