niedziela, 14 października 2012

Dlaczego groszek

taki zielony;) i tęczowy zarazem. Lubię elfy. Panna GROSZEK uszyta ot,dla rozrywki ale ten tęczowy materiał mnie zachwycił. I filc.Kiedyś byłam na kursie filcowania i przypomniałam sobie jak przyjemnie się go obrabia.Muszę pomyśleć nad filcowaniem;). elfka to nie anioł więc...skrzydełka muszą być cieniutkie... I na takich zajęciach mija niedziela. Ale to też czas na odpoczynek.Bo spaliśmy do południa prawie,zmożeni trudami tygodnia. I pogoda nijaka,rzekłabym podchodzi pod barową.Ale my ostatnio raczej nie trunkowi. Osobisty tylko dwa piwa wczoraj wieczorem przez dwa filmy wypił i zdecydowanie mu zaszkodziły;).

10 komentarzy:

  1. Panna Groszek bardzo wiosenna i wdzięczna. Myślę, ze nieźle się musiałaś napracować przy jej uszyciu, a już te detale w ubiorze ... istne mistrzostwo.:))
    Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak Twoje witraże ;) nie wspominając o filcowanych rzeczach!

      Usuń
  2. właśnie TERAZ to robię;D
    wstrzeliłaś mi się w pracę!
    u mnie jest inny szablon i to co podałaś nie działało...tzn gadżety nacisnęłam a jakże ale w gadżetach musiałam wyłuskać jedną z podanych przez nich propozycję .U mnie to było DODAJ ZDJĘCIE NA BLOGA.
    No i "układ" - mam od razu po lewej stronie panelu.Jak klikam w niego to wyskakuje "rozkład bloga" - dosłownie z okienkami i tymi całymi "gadżetami"= czyli od razu wiem gdzie to dodaję ,w ktorym miejscu.
    Ale dzieki Tobie zajrzałam w to miejsce;D

    OdpowiedzUsuń
  3. ... a gdyby miał zielone portki na szelkach brązowych to byłby Panem elfem :P (portki takie coś jak Niemcy mają ;) )

    ... tylko, czy byłby bratem, czy nie bratem tęczowej elfki ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i pytanie czy z takimi skrzydełkami nie wyglądałby jak gej?:D

      Usuń
  4. nie no - przeciez to ELF ... co ty władcy pierscieni nie ogladalas???? jakie uladnione tam byly meskie elfy, a jednak i tak meskie pozostawaly :P ... no chyba ze dalabys mu rozowe skrzydelka... ale takie niebieskie, czy zielone, czy nawet bordowe ... chyba bylyby ok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne że oglądałam.Ale są różne światy co nie ?:>
      w jednym to nawet elfy są dosć brzydkie i krwiożercze...

      Usuń
    2. no w sumie to niby właściwie masz rację :| zależy jaka wizja autora

      ale kiedy tak myślę, to te książkowe z jakimi się jako pierwszymi zetknęłam dawno temu to były przecudnej urody i... równie wielkie krwiożerczości i bezwzględności

      Usuń