wtorek, 9 sierpnia 2016

kozy,brzozy i lecęz tymi postami;))))

kolejny konkurs. Hmmmm....w międzyczasie szyłam na zamówienie komplet do wózka/łóżeczka.W takich wymiarach że pasuje i tu i tu. Kołderko/kocyk ma wymiar 75*100cm.Poduszka wiadomo,do wózka idealnie w łóżeczku może służyć jako jasieczek.



To stanowiło dla mnie wyzwanie.Pani prosiła o ....brzozy i kozy !!!!!!! Kozy można ładną dać aplikację,niestety z brzozami materiału nie miałam czyli kolejne aplikacje mnie czekały... Polar.Mięciutki,cieplutki,przytulaśny.Wyszło nieźle;) No a przód?




Chciałam spersonalizować pracę i dodałam datę urodzenia,imię dziecka i obrazki;)
A konkurs? Pomyślałam że praca ta wpasuje się w wymagania konkursu.Bo niebieski obecny! HELLO SUNSHINE !!!

8 komentarzy:

  1. Ślicznie 😊
    Gimi****

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się te brzozy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))))
      to dla kogoś kto mieszka w takiej brzozowej miejscowości;)

      Usuń
  3. Brzozy w formie aplikacji świetnie się prezentują. Ten wzór spokojnie mógłby stanowić przednią część quiltu.
    Dziękuję za udział w zabawie i życzę powodzenia !!!
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zamówienie było,się robiło;))).I myślę ze od obdarowanego zależy jaką stronę będzie uważał za główną.
      Mnie też szalenei się ten zwór spodobał a myślałam że nie podołam

      Usuń
  4. Brzozy sa super..nature ciezko jest podrobic.Pozdrawiam .)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no znów nie mam czasu wrzucać tu postów .ALe trzeba wybrać szyje się czy komentuje;)
      Dzięki;))))

      Usuń