piątek, 27 lipca 2012

walczę,działam i...

czasami ręce opadają i nadchodzi NIECHCIEJ. Kupiłam sklep internetowy całkiem fajny,idealny dla mojej działalności ,tak mi się przynajmniej wydaje i teraz czekam na to,by stworzył coś grafik.Zapłaciłam niemałe pieniądze a jako próbny szkic otrzymałam COŚ. Coś,co okazało się brzydką sztampą.Pani po prostu wzięła jeden z tysięcy wałęsających się po necie szablonów ,dała jakieś tam byle jakie kolory i wstawiła moje logo;/. Po prostu fuj... Napisałam co o tym myślę.I o braku kontaktu- przecież tworząc coś,wypadałoby podpytać mnie co ja lubię za kolory np.Przecież powinna mi podesłać jakieś hm,obrazki,rysunki,fotografie,no cokolwiek żeby uzmysłowić sobie co ja preferuję i jakoś dograć wygląd strony sklepu ! Skoro to ma być moje miejsce pracy to powinno mieć swój klimat,powinno zapadać w pamięć . No nic.Czekam na ciąg dalszy.

5 komentarzy:

  1. świństwo, ale już zapłaciłaś? z góry?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieje, ze jesli jej zaplacilas to tylko zaliczke. Zachowala sie baaaardzo nieprofesjonalnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm, dziwne, że płacisz za usługę przed jej wykonaniem. No chyba, że to zaliczka. Osobisty kasę kasuje zawsze po wykonaniu usługi i z tego co widzę to najpierw robi wywiad u zlecającego a potem coś proponuje.

    Kciukam, żeby jednak było po Twojej myśli :)

    OdpowiedzUsuń
  4. to nie tak.Kupiłam zgodnie z dość długim wywiadem i działaniem sklepu "na spróbowanie" i oglądaniem szablonów itp, CAŁY SKLEP.
    Nie chciałam szablonu który oni maja w swoich zasobach.
    Chcialam mieć swój i to zapewniali w określonej kwocie.
    Widziałam prace owej pani - ma strone w internecie i mi odpowiadały.
    Niestety nie mogłam za bardzo kupić samego a u kogo innego robić grafikę.
    Zgodnei z wymogami dotacji MUSIAŁAM zapłacić góry,nie wchdoziły w grę zaliczki itp .
    Gdybym robiła to z "wolnej stopy" robiłabym zupełnie inaczej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jednak, płacisz - wymagasz. Uszy do góry :)

      Usuń