poniedziałek, 12 listopada 2012

tym razem kołderka i KOTY

o taka:
a tył taki:
Wymiary :100cm/120cm.Z poduszką do kompletu (taka40*60cm)+ poszewka. Szyłam dla klientki,ta jest pierwszą wersją jej uszyłam z imieniem dziecka.OLIWKA. Dla OLIWKI. Lubię koty,koty lubią mnie ,więc;). Cieplutka,miękka,fajne wyszły koty.Jakby wychodziły z kołdry. Takie rzeczy bardzo lubię TWORZYĆ. Gorzej jak leci sztampa a tej jest sporo. Wkłady do pościeli,pościel.Typówka,choć też materiały że ach i och:). Wkłady przeraźliwie nudne;/.Bardzo by mi się przydał ktoś,jakaś znajoma,koleżanka co to mogłabym z nią posiedzieć,pogadać i szyć przy okazji.Ona to ,ja tamto i leci jak burza.Wtedy mogłoby się to moje szycie bardziej rozwinąć myślę.A tak jestem wręcz osaczona.I cięgle braki,a moja "dusza artysty" kwiczy;/. O i jeszcze dokończyłam jedno Hello Kitty :
i PIESKI:) tu trzeba trochę pokombinować.Poduszka z delikatniejszej części wzoru,kołdra moze być z dużej.
To taki bardzo delikatny "lodowy" błękit.I biel.Świetny wzór.Uszłam wczoraj i już sprzedałam. Muszę chyba znów wstać skoro świt,by uszyć kolejne ...

12 komentarzy:

  1. Z ta osoba do pomocy to jak najbardziej się zgadzam, bo sama choćbyś się dwoiła i troiła, na dłuższą metę, tego wszystkiego nie ogarniesz.
    Wiem, ze rodzina wspiera na tyle ile może, ale czasem "artystyczna dusza" potrzebuje luzu.
    Trzymam kciuki i mocno kibicuję Twoim artystycznym poczynaniom :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem skonana ,bo kręcę sięjak pies za ogonem;/

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. gg to już wymieniłyśmy, ale cieżko klikać na gg i trzymać materiał pod maszyną :D
      A od skypa mozna sobie podłączyć słuchaweczki i mikrofonik przy nich i jednocześnie sobie szyć i gadać i nawet za benzynę nie płacić ;)
      Oczywiście to była ogólna propozycja, bo akurat moje słuchawki dzieci załatwiły i czekam na mikołaja :D

      Usuń
    2. no widzisz!!!!!!!! ale jestem zakręcona,FAKTYCZNIE !!!!
      No przepraszam :) nie mam skypa,muszę pomyśleć nad tym tematem;')

      Usuń
    3. fajnie byłoby;) bo długie godziny moje na poddaszu byłyby milsze w takim towarzystwie:)

      Usuń
  3. Mam nadzieję, ze znajdziesz chwilę, zeby wpaśc do mnie po mała niespodzianką:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zrobiłąm dziś zabymę na domowym poletku.Postaram sięj ak odpocznę,pod wieczór)

      Usuń
  4. wysłałam CI maila, dostałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale mi frajdę zrobiłaś !!! odpisałam,dobrze że tu dałaś znać,to rzadziej przeze mnie odwiedzane konto:)))
      SUPER:)
      odpisałam.

      Usuń